יום ראשון, 13 באפריל 2008

השתתפות בפורום מחשבים - תמיכה טכנית של YNET


בימים אלו אני משתתף באופן פעיל בפורום מחשבים - תמיכה טכנית של YNET.

הפורום עוסק בעיקר במתן תמיכה ועזרה לגולשים אשר נתקלים בבעיות טכניות מעולם האינטרנט והמחשבים, הן ברמת התוכנה והן ברמת החומרה.

עיקר הפעילות בפורום היא הוראתית וכמעט אין פעילות חברתית - אני חושב שזה די הגיוני בגלל אופי הפורום ומטרתו.

עיקר ההשתתפות שלי בפרום היא במתן תשובות לפניות של גולשים (במגבלות הידע שלי), עד כה לא פתחתי נושא לדיון מאחר ולא היה לי מה לשאול.

בפורום משתתפים מספר גולשים קבועים אשר נותנים מענה מהיר ומקצועי לשאלות הגולשים, כולם כמובן עושים זאת בהתנדבות ומתוך רצון לעזור ולתרום.

למדתי באמצעות הפורום והשאלות-תשובות שמוצגים בו דבר אחד או שניים על עולם המחשבים שלא ידעתי לפני כן ובסך הכל אני יכול לציין כי אני די נהנה מההשתתפות הפעילה והמעקב בפורום למרות שהדבר גוזל זמן רב.

אתם מוזמנים לגלוש לפורום ולהסתייע בו בעת הצורך

שבוע טוב לכולם

יוסי ברק


אין תגובות: